یکی بود و یکی نبود

http://s6.uplod.ir/i/00444/r09z9gnut28r.gif                                                                              یکی بود و یکی نبود

اونی که بود تو بودی

اونی که نبود من بودم!

یکی داشت و یکی نداشت

اونی که داشت تو بودی

اونی که تو رو نداشت من بودم!

یکی خواست و یکی نخواست

اونی که خواست تو بودی

اونی که بی تو بودن رو نخواست من بودم!

یکی آوردو یکی نیاورد

اونی که آورد تو بودی

اونی که جز تو به هیچ کس ایمان نیاورد من بودم!

یکی بردو یکی باخت

اونی که برد تو بودی

اونی که دل به تو باخت من بودم!

یکی گفت و یکی نگفت

اونی که گفت تو بودی

اونی که"دوست دارم"رو به هیچ کس جز تو نگفت من بودم!

یکی موند و یکی نموند

اونی که موند تو بودی

اونی که بدونتو نموند من بودم!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 24 مهر 1393 ا 16:36 نويسنده : سیدعلیرضاسیدترابی ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.